Shop More Submit  Join Login
×

Featured in Collections

Journals by mieame


More from deviantART



Details

Submitted on
November 19, 2012
Link
Thumb

Stats

Views
1,682 (9 today)
Favourites
7 (who?)
Comments
24
×
Soooooo I'm still amazed at my skills right now (maybe I have ninja skills that I'm not aware of hehehe).  I just hit a fly on the wall with the fly swatter (while jumping since it was super high up on the wall) and my motion sensor garbage can opened and the fly fell into the garbage can.... O.O.  What perfect timing.  I was not looking forward to cleaning the dead fly off the floor lol.  (I feel like I shouldn't be this excited about the timing of things...since I just killed a bug...@_@)...but yes, that was my random note for the day hehe.


Have a good night everyone!
Add a Comment:
 
:iconpeachmelody:
PeachMelody Featured By Owner Nov 26, 2012
Haha that sounds awesome. xD Appreciate the little things in life!!
Reply
:iconpandapearls:
PandaPearls Featured By Owner Nov 24, 2012  Hobbyist General Artist
This makes me smile so big.
Reply
:iconpipoca6694:
pipoca6694 Featured By Owner Nov 20, 2012  Hobbyist General Artist
....That must've been epic to see! :D

One time I swatted a fly in midair...
Reply
:iconsmallcreationsbymel:
SmallCreationsByMel Featured By Owner Nov 20, 2012
omg it was! I was literally going O.O did that just happen? LOL

wow skills =] midair fly swatting! haha
Reply
:iconbon-appeteats:
Bon-AppetEats Featured By Owner Nov 20, 2012  Professional Artisan Crafter
I just woke up and this is killing me. Omg I'm giggling like an idiot over here. XD
Reply
:iconsmallcreationsbymel:
SmallCreationsByMel Featured By Owner Nov 20, 2012
Loll glad to start your morning off laughing XD
Reply
:iconfalling-short11:
Falling-short11 Featured By Owner Nov 20, 2012  Student Traditional Artist
That's Awesome!!
Reply
:iconsmallcreationsbymel:
SmallCreationsByMel Featured By Owner Nov 20, 2012
haha I know right?! I was amazed lolol
Reply
:iconfalling-short11:
Falling-short11 Featured By Owner Nov 22, 2012  Student Traditional Artist
Yeah!! ^^
Reply
Add a Comment: